close


有時候會有一種心碎的錯覺
心多麼 多麼地 痛
痛到甚至有碎片跌落地板的清脆聲
心碎卻仍然 跳動著
想必 是我太浪漫

心痛 我卻活著
想必 是我太浪漫

讀著Yeats 淚水盈眶 
品著紅酒 味道如此甘美Wine comes in at the mouth
And love comes in at the eye;
That's all we shall know for truth
Before we grow old and die.
I lift the glass to my mouth,
I look at you, and I sigh.  (A Drinking Song- W. B. Yeats) 

And I sigh. 


聽著Jazz  能感覺撫慰
品著紅酒 味道如此暈陶
And though my heart seems to be broke.
My love will never fade.

我依舊感到巨大的滿足
因為這世界太美好 美好得 心像是漲滿氣的氣球 就要無法承載

我卻仍然可以飛

arrow
arrow
    全站熱搜

    amazingvh 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()